אירועי מאי עיצובים צומחים

חודש מאי הוא תמיד חודש "יריית הפתיחה" של עונת האירועים. שמחים להציג בפניכם מספר אירועים נבחרים מתוך אירועי חודש מאי בהם לקחנו חלק בהשכרת צמחיה לאירועים.

השקת פאסאט החדשה (צ'מפיון מוטורס)- רונה מרטין ודניאלה גוטמן

חברת צ'מפיון מטורוס השיקה את הפאסאט החדשה, דור שמיני למשפחתית הגדולה של פולקסווגן. את אירוע ההשקה הנוצץ הפיקה לא אחרת מאשר רונה מרטין בעזרתה של מעצבת האירועים הוותיקה דניאלה גוטמן. מעורר השראה כבר אמרנו? רחבת החניה בקומה השלישית של המבנה הוסבה לאולם תצוגה נוצץ אליו הובאו דגמי הרכבים. קנציות גדולות בגביעי בטון השלימו את אווירת המבנה.

לאתר של רונה מרטין- לחץ כאן

רונה מרטין אירוע צמפיון מוטורס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חתונה פרטית בבמבו ויליג'- שרון איסקוב

הכל התחיל מפגישה במשתלה, שרון איסקוב המעצבת המקסימה הגיעה עם הזוג בכדי שביחד נענה על הצורך של בני הזוג. במקרה הזה הצורך היה ליצור חציצה בין מתחם החתונה לשאר החוף, כדי לייצר מתחם מסודר נבחרו הבוגונביליאות בקפידה אחת אחת והובאו בבוקר יום שישי לחוף פולג. חגיגה לעיניים.

לאתר של שרון איסקוב- לחץ כאן

ניוזלטר4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פסטיבל יין יקב רמת הגולן- ידו&אילונה

יקב הפרימיום המוביל בישראל קיים השנה, זו הפעם השביעית, את ירדן וינטאג' 2015, פסטיבל היין והגורמה המוביל בישראל. השנה בחרו ביקב קונספט ייחודי לפסטיבל אשר כותרתו – "יוצרים את העתיד שלנו". במסגרתו הוזמנו שפים צעירים ומבטיחים לעמוד במרכז  הבמה הקולינרית של הפסטיבל וכן הוצעו סדנאות יין מרתקות שדנו בהיבט העכשווי והעתידי של יצירת היין בישראל וביקב רמת הגולן וסדנא אחת מהרי גליל, יקב הבן. על עיצוב הפסטיבל הופקדו ידו&אילונה והבוגונביליאות הלבנות שלנו זכו לדגמן את יופיין במהלך כל השבוע.

לדף הפייסבוק של ידו&אילונה- לחץ כאן

 

השקת גן האירועים קו הים-Sea line – נעמי סילפן & שטיין שני

מקום סקסי ומטריף על קו החוף של בת ים פתח את שעריו מחדש במסיבת פתיחת ענת הקיץ, מסיבה ססגונית ומגניבה אליה הוזמנו כל בכירי הענף בכדי לראות, לחוות את אווירת המקום, להרגיש ולטעום. כמו בכל השקה מוצלחת גם שם היה לנו חלק בעזרת העיצוב והפקה של האחת היחידה סטודיו נעמי סילפן ושטיין שני האלופים! שיחי גפנית, שרכים רבים ובוגונביליאות בשלל צבעים שדרגו את האווירה ויצרו קשת רבגונית של צבעים מדהימים!

לדף הפייסבוק של sea line- לחץ כאן

לדף הפייסבוק של נעמי סילפן- לחץ כאן

לדף הפייסבוק של שטיין שני- לחץ כאן

ניוזלטר4

 תערוכת סופרקיט – דרור גולן

התערוכה השנתית של סופרקיט בניצוחו של דרור גולן. כל חלק ממבנה משרדי סופרקיט הפך ל"בית של היצירה". החניה? הפכה לחצר הבית.
המון עציצי תבלין ענקיים, בוגונביליות בגוון פוקסיה עז, עציצים של תותים (רק לקטוף ולאכול) (צילום: אסף רביבו)

לדף הפייסבוק של דרור גולן- לחץ כאן 

לתמונות נוספות מהאירוע- לחץ כאן 

ניוזלטר4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אירוע פתיחת שבוע האופנה- מיקי גילינסקי

קניון עזריאלי פתח רשמית את עונת הרחצה באירוע השקת קולקציות קיץ של כ-50 מותגים מובילים. מספר ימים לפני האירוע נפגשנו במשתלה עם מיקי גילינסקי אשר הובילה את עיצוב האירוע, יחד עם לימור ונמרוד המפיקים – ובחרנו יחד בפינצטה מאות צמחים בגדלים שונים. אז מה היה לנו שם? קיר באורך 20 מטר מצמחים בגובה 4' מטר ושימש חוצץ בין אזור קבלת הפנים לאזור תצוגת האופנה. בנוסף צמחייה רבה אשר פוזרה באירוע- בין הדוגמניות, על המזנונים ובין לבין איזורי הישיבה ליצירת מראה מיוחד ואווירה טבעית וקייצית.

לאתר של מיקי גילינסקי – לחץ כאן

לתמונות נוספות מהאירוע- לחץ כאן

ניוזלטר4