עוד מאירועי הקיץ – עיצובים צומחים – השכרת צמחיה לאירועים

שנה עברית חדשה מתחילה לה ואנו מלאי אנרגיה ומתרגשים מאד לשתף ולהראות מספר אירועים שבחרנו כאירועים הבולטים עבורנו לקיץ  של מעצבי האירועים המובילים בארץ.

אירוע לקוחות שנתי במלון שרתון, עיצוב – אלון חסון

מידי שנה מלון שרתון מזמין את חוג לקוחותיו לאירוע שנתי בו הם מתפנקים באוכל טוב, מוזיקה ייחודית ואווירה קסומה. הפעם לוקח אותנו אלון חסון האחד והיחיד בטיסה ישירה למקסיקו. חגיגת צבעים וטקסטורות כמו שנהוג במקסיקו – שילוב של פרחי גינה, סוקולנטים בגדלים ובסוגים שונים בעלי צבע חזק, כלי טרקוטה, סלי קש מצוירים  פינאטות ומוסיקה שנועדה לנשמה. מקסיקו, כבר אמרנו?

 ניוזלטר4 ניוזלטר4

השקת מותג הבשר "אנגוס" של שופרסל, עיצוב-אולה דגן, הפקה- טרגט מרקט

במסיבת עיתונאים חגיגית אשר נערכה בבית העיתונאים בתל אביב, השיקה חברת שופרסל מותג בשר חדש אותו החלה לייבא מארגנטינה- "אנגוס". החזון של המעצבת אולה דגן  מ"אידאה דיזיין",  היה ליצור אווירה מדברית באמצעות הצמחייה שלנו. עשבוניים שונים, צמחי פרא וסוקולנטים הוצבו באדניות שנבנו במיוחד לאירוע ופוזרו במרכז ובהיקף האולם. הצמחים בשילוב הבשר המשובח נתנו לאורחים תחושה כאילו הם הוטסו היישר אל לב ארגנטינה.

ניוזלטר4

אירוע פרטי בלאונרדו סיטי טוואר, הפקה- LDH הפקות מעוצבות

ב-LDH  יודעים להפתיע אותנו כל פעם מחדש ואם אנחנו מופתעים תארו לכם כיצד הרגישו אורחי האירוע. שורה של צמחים מהונדסים המסודרת כחיילים למראה אחיד ומשורטט בתוך כלי חרס לבנים שנצבעו אחד אחד והונחו להם על בנקט, ליצרית תחימה אסטטית ואחידה. ואם זה לא מספיק, הוספו להם סיזיגיומים ואלמנטים על גזע בשילוב דיכונדרה משתפלת ומשתרעת בעלת מראה אפרפר ושופע לחפוי.

ניוזלטר4

 אירוע פרטי בחוות רונית, עיצוב- אורית יערי, הפקה- נעמה רייכר

המעצבת המוכשרת אורית יערי לקחה את אורחי החתונה המופלאה הזו בעיצובה והכניסה אותם לאווירה רומנטית וקסומה בשילוב צמחיה שנבחרה בקפידה. אדניות בעלות מראה עתיק בשילוב כלי מרקו פולו לבנים, סיזיגיומים גזומים מדויק מדויק ומגע ההורטנציות על גבם….. כל מילה מיותרת!

ניוזלטר4

אירוע פרטי בבאר של סבא

את צמחי האכמנות שלנו כולם מכירים. בעיקר בזכות זה שהן עצומות ומהממות.  עדי המוכשרת מ"הבאר של סבא" שהופקדה על עיצוב חתונה זו, הלבישה שרשראות כריסמס על היקף הצמחים ובכך יצרה מראה מושלם הלקוח היישר מתוך סרט רומנטי, או מתוך השאנז אליזה. תמיד כיף לבוא ל"באר של סבא", המקום שופע צמחיה ויחד עם תוספות הצמחיה שלנו האווירה פשוט קסומה.

ניוזלטר4

  

 אירוע פרטי – על הים וגן גילי, עיצוב- אלון חסון

בוויז'ן העיצובי שלו הוא מתאר מצד אחד ריזורט יום ומצד שני מועדון לילה סקסי ורומנטי, כיאה לחתונת יום שישי המתחילה בשעות הצהריים המוקדמות וגולשת לה לתוך הלילה. הגוונים שבחר המעצב אלון חסון שילוו את האירוע הם טיפאני של זהב, אפור וגווני הטורקיז. צמחייה עשירה בסגנון טרופי לצד צמחייה משורטטת בכלי זהב  ובגוון טיפאני. אריקות, קנציות, סיזיגיומים, גפניות וגביעי בטון. אושר של טקסטרות בבדים ונרות ללא סוף באלמנטים עיצובים המשקפים את כוחו של הנר.

 ניוזלטר4 ניוזלטר4

אירוע פרטי בבית שמואל, פבלו דיזיין

לכבוד חג הסוכות נתבקשנו על ידי פרידה פבלו לתת פתרון למחיצת בית כנסת לטובת תפילת החג. כיאה לאווירת חג נצבעו אדניות השלבים בצבע לבן צחור והונחו בהן בוגונביליאות לבנות מרשימות בכדי ליצור מראה חגיגי ומכובד לבית הכנסת הזמני.

ניוזלטר4

 

 

 

בון ג'ובי ההופעה, עיצוב- ג'ואנה ואליזבט סטודיו לעיצוב, הפקה- בלוסטון הפקות

כחלק מעיצוב המתחם הכללי, חדרי הלהקה ומתחם גיא פינס לסלבס נתבקשו זוג המעצבות אליזבט וג'ואנה לעצב אוהל המיועד למועדון הסילון של הלהקה. אזור שבו יוכלו המשקיעים של המופע ומשפחתו של בון ג'ובי ללגום משקה צונן ולהרגיש בטרקלין עסקים. לאחר מחשבה רבה הוחלט לתת לוק גברי מחוספס יוקרתי על ידי שימוש בעיקר בצבע השחור עם נגיעות של לבן ואדום כהומאג' ללהקה. העציצים נתנו את הקלוז'ר המדוייק כלים במראה אלגנטי ומדויק נצבעו לשחור עם סיזיגיום מסודר בצורה עגולה ומרשימה.

ניוזלטר4

 

 

 

 

 

 

חגיגות 25 שנה לאלטשולר שחם בהאנגר 11, עיצוב- שלומי אילני, הפקה- עופר גלזר ונעמה קליינטה

אירוע בעיצוב מיוחד וקונספטואלי לציון 25 שנה לאלטשולר שחם, לעובדים בני זוגם וללקוחות נבחרים. הקו העיצובי הנבחר על ידי שלומי אילני היה שילוב של כלי עץ טבעיים אשר בתוכם נחו מולנבקיות מטפסות ירוקות ורעננות, סיזיגיומים טבעיים ומלאים השרו על האורחים אווירה טבעית ונינוחה.

 

 ניוזלטר4ניוזלטר4

 

 

השקת אולם תצוגה חדש למצרדס, עיצוב- עומרי וקנין

חברת כלמוביל, יבואנית מכוניות מרצדס וסמארט לישראל, חנכה אולם תצוגה חדש. מרכז התצוגה והפעילות המרכזי, משתרע על שטח של כ- 2,000 מ"ר בהרצליה פיתוח. המפיק והמעצב עומרי וקנין מוכיח לנו כל פעם מחדש איך  הוא יודע לקחת כל מקום ולא משנה כמה הוא מרשים ומעוצב, להוסיף לו את הטאץ' הייחודי לו ובכך להרים את המקום כמה רמות מעלה. כיאה לעיצוב מוקפד נבחרו סיזיגיומים חרוטים בכלי מרקו פולו לבנים לחזית האולם.

 

ניוזלטר4

 

 

 

מאריה קארי – ההופעה באמפיפארק זאפה בראשון לציון, עיצוב- רוני כרמי

באמצע חודש אוגוסט נחתה לה הדיווה מאריה קארי בעלת חמש האוקטבות היישר להופעה מחשמלת במיוחד עם מיטב הלהיטים. אנחנו כמובן נבחרנו על ידי המעצבת רוני כרמי וההפקה המוקפדת של נ.ש מרקטקינג לקחת חלק בעיצוב האווירה במתחם ב-V.i.p בו נכחו להם מיטב הסלבס של ארצנו. סיזיגיומים חרוטיים מעוצבים שהובאו במיוחד בכלים מודרניים הוסיפו רבות לאווירת הערב. לצערנו אין לנו תמונות מערב קסום זה …