עיצוב בצמחייה באירוע קיץ וחג השבועות – השכרת צמחים לאירועים

עיצוב הבית מעלה בנו מחשבות על ריהוט, על צבעים ועל אביזרים לקישוט, אבל כמעט אף פעם איננו חושבים על צמחייה, שלה יכול להיות חלק נכבד ובעל משקל במראה הכללי. בעבר היו אלה ה"משוגעים לדבר" שמילאו את בתיהם בצמחים ובפרחים, אבל היום אנחנו רואים יותר ויותר אנשים הדואגים למלא את החללים השונים של ביתם במיני צמחים, החל מעציצים דומיננטיים שעומדים בפינת החדר ו"סוגרים פינה" שלמה, ועד סוקולנטים, עציצי מקרמה, צמחי אוויר ופרחי שדה. מתברר שאנחנו אוהבים צמחייה, ועוד יותר אוהבים לראות אותה בבית. היא מחברת אותנו לטבע, מטהרת את האוויר, מרגיעה וכן, היא דרך לעצב חלל.

גם כשיוצאים החוצה, כשיושבים בבית קפה או במסעדה, לצמחים ולשלל הפרחים יש תפקיד נכבד בעיצוב ובאווירה של המקום. הטרנד הזה, שנדמה כי כבר אי אפשר לפסוח עליו, כובש בסערה גם מקומות לאירוח רב משתתפים. את האירועים שלנו – אם הם בגן, בחצר, על שפת בריכה או באולם – אנחנו רוצים עם צמחייה, ורצוי כזו המותאמת לאותה עונה.

עונת האירועים העומדת בפתח היא הזדמנות מצוינת להתחבר לטבע. כדי לעצב אירועי קיץ משתמשים בצמחים כמו מולנבקייה, בוגנוויליה, צמחי תבלין, דקלים מסוג קנציה או אריקה וצמחי ארץ ישראל כתאנה, רימון, זיתים וגפן. האחרונים ישתלבו להפליא ויעניקו משמעות ערכית במיוחד באירוע המתרחש בחג שבועות, שגם הוא מידפק על דלתנו.

מעבר לכך שהם מוסיפים צבע ויופי ואפשר לעצב בעזרתם פינות חמד קסומות, פרחים וצמחים מהווים נקודת מיקוד עיצובית במתחם. אפשר לעצב אותם כאלמנט פיסולי, להניח אותם כסנטר פיס על שולחנות, לסמן בעזרתם שבילים ולתחום אזורים או גבולות (למשל, שפת בריכה שאין מעוניינים לעבור אותה ולהיכנס לתוכה) ואף להעניק פרטיות אם מציבים אותם כחציצה בין מקומות ישיבה.

דוגמאות מקוריות אפשר למצוא אצל מגוון מעצבי אירועים, למשל אצל אלון חסון מ-Different Design, שעבורו צמחייה היא מעין מסגרת של תמונה מושלמת, ירוקה ופורחת, שיכולה להיות גבוהה או נמוכה, מוקפדת או פרועה ואותה הוא ממקם בכלים שונים, כמו פח, גלזורה ועוד. ידו מ-YADO&AYLONA עיצב, למשל, גב לבמה באירוע שהתקיים בשבועות, וכולו היה כמעין קיר ממוחזר ממשטחי עץ שבהם שולבה צמחייה פורחת.

אחרי שתבחרו לעצמכם את האירוע והיכן יתקיים, תנו לנו לעזור לכם בבחירת הצמחים המתאימים והשימוש הנכון ביותר כדי להפוך אירוע זה לבלתי נשכח.

עיצובים צומחים עוסקת בהשכרת צמחים לאירועים – החל מצמחים קטנים למרכזי שולחן ועד לעצים בוגרים ומרשימים. כן אנו עוסקים ביבוא כדים מעוצבים מסוגים שונים כדי לתת מענה למגוון עיצובי האירועים. מזמינים אתכם לעיין בקטלוג הצמחים וכן בקטלוג הכלים להתרשמות מהמחבר שיש לנו להציע. נשמח להתאים במיוחד עבור האירוע שלכם את הצמחים בהתאם לקונספט האירוע. 054-5460545 או לחצו כאן 

והנה… מבחר תמונות מאירועי קיץ העושים שימוש בצמחיה בעיצוב האירוע:

 

(כתבה: לימור קלר)

 

עיצוב: LDH בחוות רונית
עיצוב: LDH בחוות רונית
עיצוב: LDH
עיצוב: LDH
עיצוב: LDH
עיצוב: LDH
עיצוב: איה צאלים
עיצוב: איה צאלים
עיצוב: אלון חסון בשרתון
עיצוב: אלון חסון בשרתון
עיצוב: אלון חסון
עיצוב: אלון חסון
עיצוב: אלון חסון
עיצוב: אלון חסון
עיצוב: דרור גולן עבור סופרקיט
עיצוב: דרור גולן עבור סופרקיט
עיצוב: ידו ואילונה
עיצוב: ידו ואילונה
עיצוב לירז וימן
עיצוב לירז וימן
עיצוב: נעמי תבור
עיצוב: נעמי תבור
עיצוב: קובי בר יהודה
עיצוב: קובי בר יהודה
עיצוב: שרון איסקוב
עיצוב: שרון איסקוב