אירועי חורף – השכרת צמחים לאירועים

27אירועים מעוררי השראה מתקופת החורף האחרונה…

החורף מאחורינו ואנו פותחים את עונת הקיץ והאירועים. מלאי אנרגיה ונרגשים לשתף ולהציג מספר אירועים

שבהם לקחו חלק בחורף האחרון.

אירוע פרטי שבע מקום לאירועים, בר ובת מצווה משותף

הפקה: ענת לבנשטיין הפקת משאלות, עיצוב: המיתוגייה – נאוה דרוטמן, צילום: רונן בוידק

רגש ואהבה, זה עיקר המתכון. כך לדברי המפיקה ענת לבנשטיין. באירוע בר ובת מצווה משותפת בחרה המשפחה לנצור את הרגע בחגיגה לילדיהם כאשר הקונספט באוויר הוא פיקניק. פיקניק בחיק הטבע בו הצבע הירוק מככב בשלל גווניו וצורותיו. סיזיגיומים מעוצבים כדורים על גזע נתנו את המראה הירוק טבעי מצד אחד, ואת האלגנטיות המתבקשת מצד שני.

ניוזלטר4 ניוזלטר4

אירוע פרטי בגן גילי

הפקה: סקאי קריאיישנס עיצוב: האוס אוף ארט.

באמצע חודש אפריל, רגע לפני חופשת הפסח הפך גן גילי ממקסים לקסום במיוחד.

וזאת בעזרתן של המולנבקיות הענקיות שלנו. עמודי המולנבקיה הינם עמודים ירוקים, עשירים ומלאים של ירק, בגובה 2.5 מטר וברוחב 1 מטר. המולנבקיות שימשו כקיר התוחם בין האזור המיועד לאורחים לבין האזור התפעולי אשר שימש את הקייטרינג וההפקה. כמן כן פוזרו קערות ענקיות בקוטר 1 מטר על פינות הברים והמזנונים ותוכן נחו להם צמחי תבלין ענקיים, צבעו והפיצו ריח יוצא מגדר הרגיל.

ניוזלטר4

השקת אולם תצוגה לחברת פורשה ישראל. הרצליה פיתוח

הפקה: אפרת צור ועמי דיין עיצוב: יאדו&ואילונה

באירוע לרגל השקת אולם תצוגה חדש של פורשה ישראל והצגת הזכיין החדש הפך אולם התצוגה למועדון אקסקלוסיבי עם מופעים, מייצגי הקרנה ותיפוף ואוכל מעולה. כל זאת בשילוב עם קנציות ואריקות גדולות ועשירות אשר נבחרו בקפידה וכיכבו להן לצד רכבי היוקרה.

ניוזלטר4 ניוזלטר4

אירוע התרמת סירה חברת MSC לעמותת אתגרים.

הפקה: ענת לבנשטיין הפקת משאלות ועמי דיין, צילום: תומר פולטין

חברת הספנות MSC תרמה סירה חדשה לפעילות הימית של ילדי עמותת אתגרים. באירוע "שיקי" במיוחד הפכה המפיקה ענת לבנשטיין ביחד עם עמי דיין את המרינה של חיפה לטברנה יוונית ססגונית ומיוחדת  שסחפה את כל האורחים היישר ליוון. עשרות בוגונביליאות פוקסיה פוזרו בשטח ליצירת אווירה, וכמרכזי שולחן, מאות מטרים של דשא סינטטי הונחו כחיפוי קרקע. והתוצאה לפניכם.


ניוזלטר4ניוזלטר4

אירוע חשיפת מוצרי לייף סטייל, מלון אלמא,

הפקה: ענת לבנשטיין הפקת משאלות

הלוקיישן של האירוע הבא הוא ללא ספק יחיד ומיוחד. מלון אלמא היוקרתי בזכרון יעקב, אשר נחשב לאחד משיאי היצירה הארכיטקטונית בישראל וזיכה את מתכננו, יעקב רכטר, בפרס ישראל לאדריכלות, נבחר לארח עבור חברת Biopet בנוכחות אורחים מכל העולם את החידושים בתחום ה-Lifestyle לכלבים וחתולים לשנת 2016. אנחנו לקחנו חלק בעזרה בעיצוב האווירה במקום, על ידי פיזור של צמחי תבלין שונים שנתנו גוון ירוק רענן וריחני לאולם.

ניוזלטר4 ניוזלטר4

משרדי חברת גוגל ישראל – קמפוס גוגל

עיצוב: שי גילינסקי

את היום הראשון של שנת 2016 בחרו בחברת גוגל ישראל לציין בחגיגת 3 שנים לקמפוס גוגל. הקמפוס משמש בית חם לקהילת הסטארטאפיסטים ויזמי הטכנולוגיה בארץ ובעולם. נתבקשנו על ידי המעצב שי גילינסקי ליצור כניסה מיוחדת ירוקה ופורחת אשר תשרה על כל האורחים אווירה ביתית חמימה ביום גשום בינואר. בשביל פוזרו עשרות צמחים שכללו בין היתר לוונדרים, בוגונביליאות בגווני לבן פוקסיה וכתום ותבלינים ענק. עוד פוזרו במתחם הקמפוס עצי הדר ריחניים ועמוסי פרי.

ניוזלטר4 ניוזלטר4 ניוזלטר4