אירועי אביב עיצובים צומחים

חודשי האביב היו גדושים בחגים, מפגשים משפחתיים וכן אירועים נפלאים. שמחים להציג בפניכם מבחר מתוך האירועים של מרץ-אפריל 2015

ביתן "אזורים" – שחר זיו

גם השנה לקחנו חלק בהפיכת ביתני גני התערוכה ממבנים שוממים לגינות שופעות, פורחות וירוקות ביריד הנדל״ן של חברת ״אזורים״, בעיצובו של שחר זיו. הרצפה חופתה בדשא סינטטי איכותי ואת האווירה ייצרו צמחי סמבוק, ביגונביליות, שיחי מורן החורש וחרציות.

לאתר של שחר זיו- לחץ כאן

ניוזלטר4

אירוע צברי בזאפה- אלקי ג'ייקובס

"הלקוחות הם צברים אמתיים" וכך הותאמו לאירוע עיסקי בזאפה הרצליה, עצי קלמונדין ועצי קומקווט גדולים. חלק מן הכדים עוצבו והותאמו ע"י אומנית בהתאמה אישית. האירוע בעיצובה של אלקי ג'יקובס.

לדף הפייסבוק של אלקי גייקובס – לחץ כאן

ניוזלטר4

חתונה משולבת – ידו&אילונה

האירוע החל בשעות אחה"צ המאוחרות כאשר כל האורחים התכנסו בבית הכנסת "היכל מאיר" בתל אביב לטקס החופה המרגש. משם המשיכו למסיבה אל תוך הלילה באולם הסוקה. הורטנציות לבנות קלאסיות אלגנטיות במשחקי גדלים של גביעי בטון מוחלקים קיבלו את המוזמנים ותרמו לאווירה המכובדת של האירוע. על העיצוב ידו&אילונה.

לדף הפייסבוק של ידו&אילונה- לחץ כאן

 ניוזלטר4

אירוע בנק לאומי- אורין קיסריה

אירוע אשר נתפר במיוחד עבור עובדי בנק לאומי-  קנציות ענקיות בכדים לבנים מבריקים מוקמו ליצירת חציצה בין שני מתחמים שונים בחלל האירוע. עיצוב והפקה אורין קיסריה.

לדף הפייסבוק של אורין קיסריה- לחץ כאן

 ניוזלטר4

חופה במוסך –  Michael Wiesel Productions

חופה במוסך? שאלנו את עצמינו ואת הלקוח. התשובה שקיבלנו היא כן. וזו התוצאה המדהימה. בחרנו ביחד עם הלקוח צמחיה שמטרתה יצירת חציצה הרמטית בין חלקיו הפחות אסטטיים של המוסך לבין החלק בו התבצע הטקס. על ההפקה אחראי מיכאל ויזל הפקות ועל העיצוב תמר להב.

לאתר של תמר להב- לחץ כאן

 ניוזלטר4

בת מצווה בחדר האוכל הקיבוצי – סהר פישר

אומנם המשפחה מתגוררת בחו"ל, אך על חגיגות המצוות לילדה לא הסכימו לוותר. האירוע התקיים בחדר האוכל של קיבוץ משמר השרון . על העיצוב המוקפד אחראית סהר פישר. עיצוב חגיגי, לבן ואביבי. בוגונביליאות פורחות, הורטנציות כחולות וסיגליות סגולות בכלי קרמיקה מעוצבים.

לדף הפייסבוק של סהר פישר- לחץ כאן

ניוזלטר4

חתונה בעולמיא- פבלו דיזיין

ירושלים, העיר שאוחדה לה יחדיו, העיר הקדושה בעולם – רוחות ההיסטוריה מנשבות בסמטאותיה הצרות ומלטפות את אבני הכותל הדומם. שם במקום שמשקיף על העיר העתיקה נבחר לו הלוקיישן עבור חתונה מיוחדת זו. בוגונביליאות ומורנים בכדי סווטו אפורים השלימו את המראה המיוחד כל כך. על העיצוב אחראים פבלו דיזיין.

לאתר של פבלו דיזיין-  לחץ כאן

ניוזלטר4

 

מסיבת ג'ונגל – האנגר 09

קונספט הג'ונגל אהוב עלינו במיוחד. הוא מאפשר לנו להביא לידי ביטוי מה באמת ניתן לעשות עם צמחיה בחלל "שומם" לגמרי. שני מקבצים טרופים ענקיים מוקמו על בימת הדיג'יים- 11 דיג'יים שניגנו להם בטירוף זה אחר זה. כמו כן נתלו מגגות המועדון סלסילות קוקוס עם צמחיה נשפכת למראה ג'ונגל אמתי. הפקה- האנגר 09 עמק חפר

לדף הפייסבוק של האנגר 09- לחץ כאן  

ניוזלטר4

חתונה בקיבוץ צרעה- איילה בן שלום

באחד מערבי האביב של חודש מרץ נצבע לו גן האירועים "לילות כנען" בצבעים ססגוניים במיוחד. ביגונביליות פורחות בשלל צבעי הקשת בכדי רינגו לבנים יצרו אווירה אביבית ורעננה בחתונה מיוחדת במינה. על העיצוב אחראית איילה בן שלום.

ניוזלטר4

השקת חנות זארה קניון איילון- רוני ודניאלה עיצוב אירועים

השקת החנות המחודשת של זארה בקומה העסקים החדשה של קניון איילון. אדניות ארוכות נצבעו בגוונים לבקשת הלקוחות ובהן הורטנציות לבנות שופעות. האירוע בעיצובן של דניאלה גוטמן ורוני כרמי.

ניוזלטר4